Handelsbetingelser

Bestilling og betaling

Sådan handler du hos packNsmile:

  1. Når du har fundet en vare du vil købe, så læg den i “indkøbskurven”. Løbende i processen kan du tjekke indholdet og prisen samt hvor mange styk du har valgt. Du kan altid rette indholdet af indkøbskurven.
  2. Eventuel ekstra betaling for fragt bliver beregnet umiddelbart inden du går til betaling.
  3. Når du er klar til at bestille, klikker du på indkøbskurven og klikker ”Gå til kassen”, hvor du indtaster dit navn, adresse, e-mail, tlf.nr., betalingsform og vælger leveringsform.
  4. Tjek at alle oplysninger er korrekte.
  5. Gennemfør betalingen.

Betalingskort

packNsmile accepterer følgende kreditkort:

Derudover kan der også betales med MobilPay

Alle priser er angivet i DKK og er inklusiv 25% moms.

Vi tager din sikkerhed seriøst
Når du indtaster betalingskortoplysninger på packNsmile.dk bliver oplysningerne overført med en krypteret SSL (Secure Socket Layer) overførsel.

Levering

packNsmile har lave og simple priser for levering

Vi har fri fragt ved køb over 400 kr – ellers koster det 39 kr.

Hvor lang tid tager leveringen?

Vi bestræber os på at have den hurtigst mulige leveringstid! Efter køb af en vare, bliver varen afsendt samme dag, hvis ordren lægges inden kl 17.

Vi benytter GLS som transportør, der har en forventet leveringstid på 1-2 hverdage. Som udgangspunkt er varen fremme næste hverdag, dog kan der forekomme forsinkelser hos postudbyderen.

Leveringsmetode – GLS

Pakkeshop:
Varen ankommer til din lokale Pakkeshop og du modtager en sms og/eller e-mail, når pakken er klar til afhentning i den pågældende pakkeshop. Du kan vælge din egen pakkeshop som ofte ligger meget tæt på din privatbolig. Ligeledes kan du følge pakken på det forsendelsesnummer, som du har modtaget i din ordrebekræftelse. Det kan tage op til 24 timer før nummeret registreres.

Returnering og returret

Du har 1 måneds fuld returret, når du køber på packNsmile. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.

Ønsker du at returnere en vare, er det først og fremmest vigtigt, at varen er i samme stand, som da du modtog den. Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på. Du kan med fordel returnere varen i samme kasse, som du modtog varen i.

For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom senest 1 måned efter modtagelsen af varen. Vi opkræver et forsendelsesgebyr på 39 kr med nedenstående returlabel med ønsket om annullering og derved refundering eller ombyt.

Efter vi har modtaget varen, kan der gå op til 4 hverdage før dine penge er på din konto igen.

Reklamationsret i henhold til købeloven

I henhold til den danske købelov yder vi ved packNsmile 2 års reklamationsret. Denne reklamationsret omfatter materiale- og fabrikationsfejl ved varens normale anvendelse. Din reklamationsret gælder ikke ved fejl, skader eller slitage der skyldes direkte eller indirekte skader opstået af ringe vedligeholdelse, forkerte indgreb, forkert betjening eller vold på produktet.

Hvis uheldet er ude, og du finder en fejl eller mangel på din købte varer, så skal du meddele packNsmile indenfor rimelig tid. Tag derefter gerne kontakt til os ved at benytte dig af oplysninger på vores kontaktside.

Efterfølgende vil vi ved packNsmile modtage varen og godkende den. Når det er sket, vil vi enten reparere varen, bytte den til en anden eller refundere købesummen til din konto. Dette sker naturligvis i dialog med dig.

Glade kunder

Hos packNsmile vil vi have glade kunder. Hvis vores produkter af en eller anden grund ikke lever op dine forventninger, så skriv til kontakt@packNsmile.dk - så må vi se om vi kan finde en løsning.

Privatlivs og cookiepolitik

Privatlivs og persondatapolitik
De oplysninger du videregiver til packNsmile vil aldrig bliver videregivet eller videresolgt til andre. Dine oplysninger bliver kun registreret i et kundekartotek hos os. For at vi kan gennemføre vores handelsbetingelser ift. dit køb så bliver vi nød til at få følgende oplysninger om dig: Navn, adresse, telefonnr., e-mailsadresse og kortoplysninger. Disse oplysninger bruger vi til at kunne forestå leverancen af dit køb til dig.

Personoplysninger opbevares i op til 5 år til udgangen af et regnskabsår for at opfylde bogføringslovens krav. Herefter slettes oplysningerne.

Vi samarbejder ydermere med en række virksomheder, som opbevarer og behandler data. Disse virksomheder behandler udelukkede oplysninger på vegne af os, og bruger således ikke oplysningerne til deres egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller andre lande, der kan forsikre en tilstrækkelig beskyttelse af dine personoplysninger.

Du har altid ret til at få oplyst hvilke oplysninger vi har om dig. Den dataansvarlige er packNsmile

Der kan være tilfælde hvor du har ret og lov til at få alle eller dele af dine personoplysninger slettet af os, fx hvis du tilbagekalder dit samtykke, og vi ikke har andet retsgrundlag for at fortsætte behandlingen. Vi er dog ikke altid forpligtet til at slette dine personoplysninger. Det er fx hvis fortsat behandling af dine oplysninger er nødvendige for, at vi kan overholde vores retslige forpligtelser, eller for at retskrav kan fastlægges, gøres gældende eller forsvares, er vi ikke forpligtet til at slette dine oplysninger.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. For hurtigst behandling skriv da til os på:kontakt@packNsmile.dk

Cookies
packNsmile.dk anvender såkaldte “cookies”, som er en tekstfil der gemmes på din computer, tablet, mobiltelefon eller lignennde. Formålet med cookies er at kunne genkende din enhed, huske indstillinger, lave statistik og målrette vores markedsføring herunder annonceringer.

Formålet er at give den bedste brugeroplevelse.

Du har altid mulighed for at slette eller blokere for cookies. 

Blokere du dine cookies vil annonce blive mindre relevant og optræde oftere. Derudover kan det have påvirkning af vores sides funktionalitet, samt begrænse adgangen til indhold på siden.

Klager

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, så kan du altid kontakte os på kontakt@packnsmile.dk. Hvis det mod forventninger ikke lykkedes at finde en løsning på klagen, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her: http://ec.europa.eu/odr

Forbehold for fejl på hjemmesiden

Fejl sker desværre – men det er sjældent! Dette kan skyldes teknikken, der fejler, eller en slåfejl. Ved åbenlyse prisfejl, lagerfejl, tekstfejl eller udsolgte varer må vi desværre tage forbehold. Skulle det ske så tag endelig kontakt til os på vores kontaktside og vi finder en løsning alle er glade for.